lauantai 21. huhtikuuta 2012

Teuvo Hakkarainen, pääministeriainesta ja KUNNIAN MIES -ainesta!

Tähän lauantaihin oli ilo herätä, kun luin Ilta-Sanomista Teuvo Hakkaraisen lausunnot koskien maahanmuuttajanuorukaisten suorittamaa barbaarimaista joukkoraiskausta.

Kunniakas Teuvo Hakkarainen 

Ilta-Sanomat yritti hiillostaa kunniakkaasti maahanmuuttajarakkarien suorittaman barbaarisen ja irvokkaan irrelevantin joukkoraiskauksen tiedot julkistanutta Teuvo Hakkaraista, mutta kuten me oikeutta kunnioittavat tiedämme, niin hyvyyden joukoissa marssivat vievät aina lopulta pidemmän korren!

-Minä en raiskauksesta tuomittuja suojele, Ilta-Sanomien tavoittama Hakkarainen sanoo.
-Jos minä olen sen tiedon saanut, niin sinäkin voit sen saada yhtä lailla. Käyt vain hakemassa sen, kommentoi Hakkarainen.  
-Sillä perusteella minä sen julkaisin. Minun mielestäni raiskaajat kuuluvat rautoihin. Pikkutyttöjä ei meillä raiskata.
-Heittäkööt minut vaikka linnaan, jos siinä väärin teen. Minä en avuttoman 15-vuotiaan tytön raiskaajia suojele.

Hienon ja oikeudenmukaisen miehen kannanottoja ja lausuntoja! Hakkaraisesta tulisi ehdottoman hyvä oikeusministeri tai pääministeri.

Ja kuten tiedätte, niin allekirjoittanut jakelee KUNNIAN MIES -titteleitä miehille, jotka vailla pelkoa taistelevat pahuutta vastaan! Suomesta on tähän mennessä vain kaksi Kunnian miestä eli jämerä kulttijohtajamme Urho Kekkonen ja suomalaisista rauhan miehistä juhlituin Erkki Tuomioja. Olisiko kolmannen eli riettaiden rikollisten kauhun herra Hakkaraisen aika?

Kommentoi asiaa tässä artikkelissa ja vaikuta lopulliseen päätökseen! ONKO TEUVO HAKKARAINEN KUNNIAN MIES?


1 kommentti:

  1. Ehdottomasti on,

    heikkoja ja avuttomia pitää aina suojella, raiskaus on rinnastettavissa "rikokseen ihmisyyttä kohtaan".

    VastaaPoista